Aktualne informacije za klijente

UNAPRJEĐENJE SIGURNOSTI PRISTUPA STRANICAMA SBERBANK INTERNETSKOG BANKARSTVA


Sberbank sukladno najboljim sigurnosnim praksama i standardima (PCI DSS) od 6.10. 2020, na svojim digitalnim kanalima napušta korištenje kriptografskih protokola koji su stariji od TLS 1.2., a sve u cilju više razine sigurnosti usluga internetskog bankarstva, sigurnosti podatka korisnika usluga i provođenja plaćanja putem istih.

Za većinu korisnika ovo unapređenje je potpuno transparentno te ne bi trebali imati teškoća prilikom korištenja Sberbank digitalnih kanala.
Korisnici sa starijim internetskim preglednicima bi mogli imati poteškoće u korištenju usluga internetskog bankarstva te im u tom slučaju savjetujemo ažuriranje internetskih preglednika na noviju inačicu, kako bi neometano koristili usluge internetskog bankarstva.

Što nakon COVID moratorija? I dalje nam se obratite s povjerenjem!

Zaključno s 30.9.2020. završilo je razdoblje predaje zahtjeva za moratorij za kredite i kreditne kartice. 
Nakon navedenog datuma klijenti čija se financijska situacija pogorša mogu se javiti na broj telefona 01 4801 300 ili u najbližu poslovnicu, kako bismo prema specifičnim potrebama i mogućnostima pokušali ponuditi najbolje rješenje za daljnju otplatu kredita/kreditne kartice/prekoračenja po računu. U cilju ubrzanja procesa za rješavanje zahtjeva klijenata predlažemo da se prije dolaska u poslovnicu pripremi niže navedena dokumentacija.

Obvezna dokumentacija:

  • kopija osobne iskaznice za sve sudionike u kreditu
  • popunjen Zahtjev za restrukturiranje (obvezan za sve klijente neovisno o razlogu / vrsti restrukturiranja)

Dodatna dokumentacija:

  • Nezaposlenost / Smanjenje prihoda – Zadnja platna lista i zadnja platna lista prije smanjenja plaće / Odrezak od mirovine / Potvrda o nezaposlenosti
  • Rodiljni dopust / Bolovanje – Rješenje HZZO / Potvrda o privremenoj nesposobnosti za rad

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati i mailom na info@sberbank.hr ili pozivom na broj 0800 0600.

Sberbank je svojim klijentima korisnicima zaštićenih računa omogućila izdavanje beskontaktne debitne Maestro kartice.
Ako ste korisnik zaštićenog računa u Banci otvorenog prije 1.6.2020., kartica će Vam automatski biti izdana i poslana na kućnu adresu, a svoj PIN nakon primitka kartice možete zatražiti u poslovnici Banke u kojoj ste otvorili tekući račun.
Svi novi korisnici zaštićenog računa otvorenog nakon 1.6.2020. svoju karticu mogu zatražiti u bilo kojoj poslovnici Banke.

 

Svi klijenti koji ostvaruju redovna primanja na tekući račun u Banci mogu podnijeti Zahtjev za povećanje i za odobrenje dozvoljenog prekoračenja bez dolaska u poslovnicu na sljedeće načine:

  • ako imate ugovoren način dostave izvatka po tekućem računu putem e-maila popunjen Zahtjev za odobrenje/povećanje dozvoljenog prekoračenja zajedno s kopijom identifikacijskog dokumenta pošaljete na info@sberbank.hr.
    Original zahtjeva potrebno je naknadno poslati poštom na poslovnicu ili dostaviti osobno.
  • ako imate ugovoren način dostave izvatka po tekućem računu u poslovnici, poštom ili internet bankarstvom popunjen Zahtjev za odobrenje/povećanje dozvoljenog prekoračenja zajedno s kopijom identifikacijskog dokumenta pošaljete poštom na poslovnicu.

Na linku možete pronaći Zahtjev za povećanje i za odobrenje dozvoljenog prekoračenja.

Klijenti čije prekoračenje ističe nakon 31.10.2020., a visina redovnih primanja im smanjena ili nisu dobili redovna primanja na tekući račun, o promjeni visine dopuštenog prekoračenja bit će obaviješteni dopisom obavijesti u kojem će biti navedena mogućnost podmirenja dopuštenog prekoračenja.

 

 

Razdoblje plaćanja BEZ NAKNADE internetskim i mobilnim bankarstvom za građane

Svi naši klijenti, korisnici usluga on-line bankarstva, do 31.8.2020. mogu plaćati BEZ NAKNADE putem svog Sberbank2go mobilnog i Sberbank@home internetskog bankarstva!

Sberbank svojim klijentima sa zaštićenim računima omogućuje korištenje usluga on-line bankarstva bez mjesečne naknade.
Svi naši klijenti korisnici računa zaštićenih primanja, mogu koristiti usluge on-line bankarstva te plaćati putem Sberbank2go mobilnog ili Sberbank@home internetskog bankarstva.
Usluge on-line bankarstva (internetsko i mobilno bankarstvo) za korisnike zaštićenih računa su dostupne bez mjesečne naknade, a u razdoblju od 15.4. do 31.8.2020. i plaćanja putem mobilnog i internetskog bankarstva su BEZ NAKNADE.

Od 01.09.2020. naknada za plaćanja putem internetskog i mobilnog bankarstva naplaćuju se sukladno važećoj Odluci o kamatama i naknadama za fizičke osobe Sberbank d.d.

PODIZANJE GOTOVINE 

Od 26. ožujka do 31. svibnja svi naši korisnici Maestro debitnih kartica za fizičke osobe mogli su podizati gotovinu na bankomatima svih banaka u Hrvatskoj bez naknade. Zbog popuštanja mjera relevantnih institucija što je rezultiralo slobodnijem kretanju građana, od 1. lipnja naknade za podizanje gotovine na bankomatima ostalih banaka u Hrvatskoj obračunavaju se prema standardnoj tarifi.

Do 31. srpnja 2020. svi naši klijenti korisnici Sberbank Maestro kartice tekućeg računa mogli su podizati gotovinu BEZ NAKNADE i na kioscima Tiska i Tisak media centra.
Od 1. kolovoza 2020. navedena pogodnost vrijedi samo za korisnike Sberbank paketa tekućeg računa.

 

 

KORISTITE NAŠE ONLINE USLUGE

Savjetujemo vam da sve bankarske aktivnosti obavljate pomoću naših online usluga - Sberbank2go mobilnog bankarstva, Sberbank@home internet bankarstva i na Sberbank bankomatima.

U slučaju posjete poslovnici, molimo vas da u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pričekate svoj red na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba, kako bi zaštitili svoje zdravlje i zdravlje drugih klijenata i zaposlenika poslovnice.

U ovoj situaciji želimo pružiti još veću razinu sigurnosti te smo povećali limit za beskontaktno plaćanje svim Sberbank karticama, sa 100 kuna na 250 kuna bez potrebe autorizacije PIN-om ili potpisom. Implementacija ove funkcionalnosti na POS uređaje unutar zemlje je u tijeku te postoji mogućnost da će se još neko vrijeme na pojedinim prodajnim mjestima morati autorizirati iznos iznad 100 kuna.

PRILAGODILI SMO RADNO VRIJEME NAŠIH POSLOVNICA I KONTAKT CENTRA


NOVO Radno vrijeme svih naših poslovnica možete potražiti na linku.
Radno vrijeme Kontakt centra je od 8:00-19:00 sati. 

U periodu izvan radnog vremena Kontaktnog centra za prijavu krađe ili gubitka Maestro ili Mastercard kartice molimo nazovite broj telefona 01/ 3078 699. Za aktivaciju kartice, molimo kontaktirajte nas od ponedjeljka do petka od 8:00-16:00 sati.

Posebnu brigu želimo posvetiti našim starijim sugrađanima i umirovljenicima te im omogućiti prioritetan pristup našim poslovnicama.
Neovisno o kraćem radnom vremenu poslovnica, umirovljenici imati prioritet u pružanju naših usluga, i to utorkom i četvrtkom od 9:00–10:00 sati.

Trebate pomoć?