Kako bismo našim klijentima na području pogođenom potresom financijski olakšali ovo razdoblje pripremili smo set mjera koje možete pogledati na LINKU.
Sberbank će klijentima omogućiti dodatne mjere za olakšanje otplate kredita te se zahtjev za moratorijem može zatražiti u razdoblju od 4. siječnja 2021. do 31. ožujka 2021. godine.
Nove mjere će se odobravati temeljem dokaza o pogoršanom položaju od strane klijenata:
Obvezna dokumentacija:
Dokaz o prekidu Ugovora o radu a koji je (prekid) nastupio prije 15.10.2020 ili Potvrda od HZZa o nezaposlenosti, ne starija od 30 dana
Obavezna dokumentacija:
Zadnja platna lista / Odrezak od mirovine / te usporedna platna lista iz perioda prije smanjenja primanja (ali ne starija od 01.01.2020.) ili Aneks Ugovora o radu iz kojeg je vidljivo smanjenje primanja
Za sve zahtjeve trajanje Covid moratorija ne može prelazi više od ukupno 9 mjeseci, uključujući i ranije odobreno trajanje moratorija.
Neovisno o dosadašnjem trajanju moratorija, klijenti u poteškoćama mogu se obratiti Banci kako bi se pronašlo najbolje rješenje za pomoć klijentu.
Nakon 31. ožujka, klijenti čija se financijska situacija pogorša mogu se javiti na broj telefona 01 4801 300 ili u najbližu poslovnicu, kako bismo prema specifičnim potrebama i mogućnostima pokušali ponuditi najbolje rješenje za daljnju otplatu kredita/kreditne kartice/prekoračenja po računu. U cilju ubrzanja procesa za rješavanje zahtjeva klijenata predlažemo da se prije dolaska u poslovnicu pripremi niže navedena dokumentacija.
Obvezna dokumentacija:
Dodatna dokumentacija:
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati i mailom na info@sberbank.hr ili pozivom na broj 0800 0600.
UNAPRJEĐENJE SIGURNOSTI PRISTUPA STRANICAMA SBERBANK INTERNETSKOG BANKARSTVA
Sberbank sukladno najboljim sigurnosnim praksama i standardima (PCI DSS) od 6.10. 2020, na svojim digitalnim kanalima napušta korištenje kriptografskih protokola koji su stariji od TLS 1.2., a sve u cilju više razine sigurnosti usluga internetskog bankarstva, sigurnosti podatka korisnika usluga i provođenja plaćanja putem istih.
Za većinu korisnika ovo unapređenje je potpuno transparentno te ne bi trebali imati teškoća prilikom korištenja Sberbank digitalnih kanala.
Korisnici sa starijim internetskim preglednicima bi mogli imati poteškoće u korištenju usluga internetskog bankarstva te im u tom slučaju savjetujemo ažuriranje internetskih preglednika na noviju inačicu, kako bi neometano koristili usluge internetskog bankarstva.
Sberbank je svojim klijentima korisnicima zaštićenih računa omogućila izdavanje beskontaktne debitne Maestro kartice.
Ako ste korisnik zaštićenog računa u Banci otvorenog prije 1.6.2020., kartica će Vam automatski biti izdana i poslana na kućnu adresu, a svoj PIN nakon primitka kartice možete zatražiti u poslovnici Banke u kojoj ste otvorili tekući račun.
Svi novi korisnici zaštićenog računa otvorenog nakon 1.6.2020. svoju karticu mogu zatražiti u bilo kojoj poslovnici Banke.
Svi klijenti koji ostvaruju redovna primanja na tekući račun u Banci mogu podnijeti Zahtjev za povećanje i za odobrenje dozvoljenog prekoračenja bez dolaska u poslovnicu na sljedeće načine:
Na linku možete pronaći Zahtjev za povećanje i za odobrenje dozvoljenog prekoračenja.
Klijentima kojima je visina redovnih primanja smanjena ili nisu dobili redovna primanja na tekući račun, a dozvoljeno prekoračenje im ističe u razdoblju do 31.03.2021. automatski će se produžiti dozvoljeno prekoračenje i istom iznosu na još 12 mjeseci.
Razdoblje plaćanja BEZ NAKNADE internetskim i mobilnim bankarstvom za građane
Svi naši klijenti, korisnici usluga on-line bankarstva, do 31.8.2020. mogu plaćati BEZ NAKNADE putem svog Sberbank2go mobilnog i Sberbank@home internetskog bankarstva!
Sberbank svojim klijentima sa zaštićenim računima omogućuje korištenje usluga on-line bankarstva bez mjesečne naknade.
Svi naši klijenti korisnici računa zaštićenih primanja, mogu koristiti usluge on-line bankarstva te plaćati putem Sberbank2go mobilnog ili Sberbank@home internetskog bankarstva.
Usluge on-line bankarstva (internetsko i mobilno bankarstvo) za korisnike zaštićenih računa su dostupne bez mjesečne naknade, a u razdoblju od 15.4. do 31.8.2020. i plaćanja putem mobilnog i internetskog bankarstva su BEZ NAKNADE.
Od 01.09.2020. naknada za plaćanja putem internetskog i mobilnog bankarstva naplaćuju se sukladno važećoj Odluci o kamatama i naknadama za fizičke osobe Sberbank d.d.
PODIZANJE GOTOVINE
Od 26. ožujka do 31. svibnja svi naši korisnici Maestro debitnih kartica za fizičke osobe mogli su podizati gotovinu na bankomatima svih banaka u Hrvatskoj bez naknade. Zbog popuštanja mjera relevantnih institucija što je rezultiralo slobodnijem kretanju građana, od 1. lipnja naknade za podizanje gotovine na bankomatima ostalih banaka u Hrvatskoj obračunavaju se prema standardnoj tarifi.
Do 31. srpnja 2020. svi naši klijenti korisnici Sberbank Maestro kartice tekućeg računa mogli su podizati gotovinu BEZ NAKNADE i na kioscima Tiska i Tisak media centra.
Od 1. kolovoza 2020. navedena pogodnost vrijedi samo za korisnike Sberbank paketa tekućeg računa.
KORISTITE NAŠE ONLINE USLUGE
Savjetujemo vam da sve bankarske aktivnosti obavljate pomoću naših online usluga - Sberbank2go mobilnog bankarstva, Sberbank@home internet bankarstva i na Sberbank bankomatima.
U slučaju posjete poslovnici, molimo vas da u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pričekate svoj red na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba, kako bi zaštitili svoje zdravlje i zdravlje drugih klijenata i zaposlenika poslovnice.
U ovoj situaciji želimo pružiti još veću razinu sigurnosti te smo povećali limit za beskontaktno plaćanje svim Sberbank karticama, sa 100 kuna na 250 kuna bez potrebe autorizacije PIN-om ili potpisom. Implementacija ove funkcionalnosti na POS uređaje unutar zemlje je u tijeku te postoji mogućnost da će se još neko vrijeme na pojedinim prodajnim mjestima morati autorizirati iznos iznad 100 kuna.
PRILAGODILI SMO RADNO VRIJEME NAŠIH POSLOVNICA I KONTAKT CENTRA
NOVO Radno vrijeme svih naših poslovnica možete potražiti na linku.
Radno vrijeme Kontakt centra je od 8:00-19:00 sati.
U periodu izvan radnog vremena Kontaktnog centra za prijavu krađe ili gubitka Maestro ili Mastercard kartice molimo nazovite broj telefona 01/ 3078 699. Za aktivaciju kartice, molimo kontaktirajte nas od ponedjeljka do petka od 8:00-16:00 sati.
Posebnu brigu želimo posvetiti našim starijim sugrađanima i umirovljenicima te im omogućiti prioritetan pristup našim poslovnicama.
Neovisno o kraćem radnom vremenu poslovnica, umirovljenici imati prioritet u pružanju naših usluga, i to utorkom i četvrtkom od 9:00–10:00 sati.