Aktualne informacije za klijente

NOVOSTI!

Svi klijenti koji ostvaruju redovna primanja na tekući račun u Banci mogu podnijeti Zahtjev za povećanje i za odobrenje dozvoljenog prekoračenja bez dolaska u poslovnicu na sljedeće načine:

  • ako imate ugovoren način dostave izvatka po tekućem računu putem e-maila popunjen Zahtjev za odobrenje/povećanje dozvoljenog prekoračenja zajedno s kopijom identifikacijskog dokumenta pošaljete na info@sberbank.hr.
    Original zahtjeva potrebno je naknadno poslati poštom na poslovnicu ili dostaviti osobno.
  • ako imate ugovoren način dostave izvatka po tekućem računu u poslovnici, poštom ili internet bankarstvom popunjen Zahtjev za odobrenje/povećanje dozvoljenog prekoračenja zajedno s kopijom identifikacijskog dokumenta pošaljete poštom na poslovnicu.

Klijentima kojima je visina redovitih primanja smanjenja ili nisu dobili redovna primanja na tekući račun, a dozvoljeno prekoračenje im ističe u razdoblju do 30.06.2020. automatski će se produžiti dozvoljeno prekoračenje u istom iznosu na još 12 mjeseci.

Na linku možete pronaći Zahtjev za povećanje i za odobrenje dozvoljenog prekoračenja.

 

Plaćanja internetskim i mobilnim bankarstvom BEZ NAKNADE za građane
Svi naši klijenti, korisnici usluga on-line bankarstva, u razdoblju od 15.4.2020. do 31.5.2020. mogu plaćati BEZ NAKNADE putem svog Sberbank2go mobilnog i Sberbank@home internetskog bankarstva!

Sberbank svojim klijentima sa zaštićenim računima omogućuje korištenje usluga on-line bankarstva bez mjesečne naknade
Svi naši klijenti korisnici računa zaštićenih primanja, od 15.4.2020. mogu koristiti usluge on-line bankarstva te plaćati putem Sberbank2go mobilnog ili Sberbank@home internetskog bankarstva.
Usluge on-line bankarstva (internetsko i mobilno bankarstvo) za korisnike zaštićenih računa su dostupne bez mjesečne naknade, a u razdoblju od 15.4. do 31.5.2020. i plaćanja putem mobilnog i internetskog bankarstva su BEZ NAKNADE.

Svi naši klijenti korisnici Sberbank Maestro kartice tekućeg računa mogu podizati gotovinu BEZ NAKNADE i na kioscima Tiska i Tisak media centra!
Sberbank Hrvatska se zalaže za održavanje visokog standarda usluge tijekom novonastalih okolnosti uzrokovanih koronavirusom. 
Naš glavni prioritet je dobrobit naših klijenata i zaposlenika te smo u tom smislu poduzeli sve moguće mjere kako bismo osigurali nesmetano poslovanje Banke i dostupnost naših usluga.

KORISTITE NAŠE ONLINE USLUGE

Savjetujemo vam da sve bankarske aktivnosti obavljate pomoću naših online usluga - Sberbank2go mobilnog bankarstva, Sberbank@home internet bankarstva i na Sberbank bankomatima.

U slučaju posjete poslovnici, molimo vas da u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pričekate svoj red na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba, kako bi zaštitili svoje zdravlje i zdravlje drugih klijenata i zaposlenika poslovnice.

Kako je u ovom trenutku najvažnije držati se svih uputa relevantnih institucija i kretati se izvan kuće samo koliko je nužno, od 26. ožujka naši korisnici Maestro debitnih kartica za fizičke osobe mogu podizati gotovinu na bankomatima svih banaka u Hrvatskoj bez naknade. U ovoj izvanrednoj situaciji želimo pružiti još veću razinu sigurnosti te smo povećali limit za beskontaktno plaćanje svim Sberbank karticama, sa 100 kuna na 250 kuna bez potrebe autorizacije PIN-om ili potpisom. Implementacija ove funkcionalnosti na POS uređaje unutar zemlje je u tijeku te postoji mogućnost da će se još neko vrijeme na pojedinim prodajnim mjestima morati autorizirati iznos iznad 100 kuna.

PRILAGODILI SMO RADNO VRIJEME NAŠIH POSLOVNICA I KONTAKT CENTRA


NOVO Radno vrijeme svih naših poslovnica možete potražiti na linku.
Radno vrijeme Kontakt centra je od 8:00-19:00 sati. 

U periodu izvan radnog vremena Kontaktnog centra za prijavu krađe ili gubitka Maestro ili Mastercard kartice molimo nazovite broj telefona 01/ 3078 699. Za aktivaciju kartice, molimo kontaktirajte nas od ponedjeljka do petka od 8:00-16:00 sati.

Posebnu brigu želimo posvetiti našim starijim sugrađanima i umirovljenicima te im omogućiti prioritetan pristup našim poslovnicama.
Neovisno o kraćem radnom vremenu poslovnica, umirovljenici imati prioritet u pružanju naših usluga, i to utorkom i četvrtkom od 9:00–10:00 sati.

MJERE ZA POMOĆ GRAĐANIMA I TVRTKAMA

Sberbank je omogućila svim svojim klijentima, građanima i tvrtkama, odgodu otplate njihovih financijskih obveza prema Banci.
Popis mjera možete pronaći na linku. 

Trebate pomoć?