MJERE POMOĆI ZA KLIJENTE S POTRESOM POGOĐENOG PODRUČJA

Suosjećamo sa svim stanovnicima potresom pogođenog područja te smo u želji da pomognemo najpotrebitijima odmah uplatili novčanu donaciju na račun Crvenog križa.

Kako bismo našim klijentima na području pogođenom potresom financijski olakšali ovo razdoblje pripremili smo set mjera.


MJERE ZA KLIJENTE GRAĐANE

  • do 31. ožujka su obustavljene aktivnost i mjera naplate za sve klijente s ugroženih područja koji imaju evidentirano prebivalište na područjima  Sisačko-moslavačke županije 
    Klijente kojima obveze dospijevaju u razdoblju obustave aktivnosti  pozivamo da iste podmiruju sukladno vlastitim mogućnostima
  • privremeno su obustavljene obračun i naplata zatezne kamate na dospjele obveze, kao i obveze koje će dospijevati u razdoblju privremene obustave aktivnosti naplate
  • korisnicima kredita omogućeno  je ugovaranje moratorija  po postojećim kreditima u trajanja u od 6 do 12 mjeseci, ovisno o ugroženosti i stupnju oštećenja nekretnine
  • zahtjev za moratorijem klijenti pogođeni potresom mogu podnijeti  do 30. lipnja 2021. godine u poslovnicama Sberbank
    Klijente koji imaju ugovoreno plaćanje kreditnih obveza putem trajnih naloga i izravnih terećenja, pozivamo da nam se obrate u poslovnicu Banke ili pozivom u Kontakt centar za eventualnu privremenu obustavu istih i ugovaranja moratorija

MJERE ZA POSLOVNE KLIJENTE
Pozivamo poslovne klijente kojima je poslovanje narušeno kao posljedica razornih  potresa da kontaktiraju svog Savjetnika za poslovanje, koji  im je na raspolaganju za sve informacije i savjete kako bi zajednički pronašli najbolje rješenje za reguliranje postojećih kreditnih obveza.
Banka će svakom klijentu pristupiti individualno s ciljem pronalaženja optimalnog rješenja.
Ujedno, neovisno o eventualnom kašnjenje u podmirenju kreditnih obveza, Banka neće  poduzimati nove mjere prisilne naplate.

MJERE ZA POSLOVNE KLIJENTE

Pozivamo poslovne klijente kojima je poslovanje narušeno kao posljedica razornih  potresa da kontaktiraju svog Savjetnika za poslovanje, koji  im je na raspolaganju za sve informacije i savjete kako bi zajednički pronašli najbolje rješenje za reguliranje postojećih kreditnih obveza.

Banka će svakom klijentu pristupiti individualno s ciljem pronalaženja optimalnog rješenja.

Ujedno, neovisno o eventualnom kašnjenje u podmirenju kreditnih obveza, Banka neće  poduzimati nove mjere prisilne naplate.

 

Savjeti za uplate donacija građanima pogođenim potresom

Pozivamo građane i tvrtke da s pozornošću uplaćuju donacije (novčana sredstva) građanima stradalima u potresu, jer određen broj građana koji je pretrpio velike materijalne štete i druge posljedice potresa ima blokirane račune.

Stoga, kako bi i oni mogli nesmetano koristiti novčana sredstava koja su uplaćena kao pomoć u saniranju štete od posljedica potresa pozivamo sve uplatitelje da novčana sredstva tim građanima uplaćuju na zaštićene račune. Zaštićeni račun je moguće prepoznati po tome što nakon broja banke slijedi broj 35 (PRIMJER: HR502390000-35xxxxxxxx).
Također, predlažemo u opisu plaćanja navesti da se radi o donaciji i/ili pomoći.

Za uplate na redovne transakcijske račune vrste 32 (PRIMJER: HR502390000-32xxxxxxxx) ako se radi o uplati za pomoć u potresu savjetujemo u modelu i pozivu na broj odobrenja navesti HR69 40002-OIB uplatitelja-420.

Za uplate iz inozemstva potrebno je također navesti da se radi o donaciji i/ili pomoći, kako bi klijenti koji imaju blokirane račune mogli nesmetano koristiti sredstva uplaćena kao pomoć.

 

 

Trebate pomoć?