Zajedno do rješenja

Obratite nam se i nakon COVID moratorija

Što nakon COVID moratorija? I dalje nam se obratite s povjerenjem!

Zaključno s 30.9.2020. završilo je razdoblje predaje zahtjeva za moratorij za kredite i kreditne kartice.
Nakon navedenog datuma klijenti čija se financijska situacija pogorša mogu se javiti na broj telefona 01 4801 300 ili u najbližu poslovnicu, kako bismo prema specifičnim potrebama i mogućnostima pokušali ponuditi najbolje rješenje za daljnju otplatu kredita/kreditne kartice/prekoračenja po računu. U cilju ubrzanja procesa za rješavanje zahtjeva klijenata predlažemo da se prije dolaska u poslovnicu pripremi niže navedena dokumentacija.

Obvezna dokumentacija:

  • kopija osobne iskaznice za sve sudionike u kreditu
  • popunjen Zahtjev za restrukturiranje (obvezan za sve klijente neovisno o razlogu / vrsti restrukturiranja)

Dodatna dokumentacija:

  • Nezaposlenost / Smanjenje prihoda – Zadnja platna lista i zadnja platna lista prije smanjenja plaće / Odrezak od mirovine / Potvrda o nezaposlenosti
  • Rodiljni dopust / Bolovanje – Rješenje HZZO / Potvrda o privremenoj nesposobnosti za rad

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati i mailom na info@sberbank.hr ili pozivom na broj 0800 0600.

Trebate pomoć?