Kontakt

Mreža poslovnica

Pretraži

Sjedište i poslovna mreža

Adresa

Sberbank d.d.
Varšavska 9
10000 Zagreb

Pogledaj kartu

Kontakt telefoni

0800 0600
+385 1 6393 420 (za pozive iz inozemstva)
Fax: +385 1 4801 365

https://www.sberbank.hr
info@sberbank.hr

Korisne informacije

OIB: 78427478595
MB: 01260405
SWIFT/BIC: VBCRHR22
IBAN: HR1225030071011111116
FATCA GIIN: 4XVYDT.00003.ME.191

Kontakt za medije

Ostali kontakti

Sberbank d.d.
Odjel Marketinga
Varšavska 9
10 000 Zagreb

komunikacije@sberbank.hr

Obavijest o podnošenju prigovora potrošača

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača obavještavamo klijente o načinu podnošenja prigovora.

Uvjereni smo kako jedino dugoročan partnerski odnos temeljen na međusobnom povjerenju može jamčiti uspjeh i obostrano zadovoljstvo. Upravo zato iznimno cijenimo Vaše mišljenje i sugestije, a primjedbe prihvaćamo kao mogućnost za poboljšanje naših usluga.

Osim usmenih prigovora u poslovnici Banke klijenti mogu dostaviti prigovore na kvalitetu naših usluga i na slijedeće načine:

  • Putem e-maila na adresu info@sberbank.hr
  • Putem letka izloženog u poslovnici Banke "Prijedlozi i primjedbe"
  • Putem faksa na broj 01/4801-365
  • Pisanim putem na adresu: Sberbank d.d., Varšavska 9, 10000 Zagreb

Procedura postupanja po prigovorima klijenata

Ukoliko imate primjedbi na poslovni odnos s Bankom predlažemo da spornu situaciju pokušate najprije riješiti u izravnom usmenom obraćanju djelatnicima Banke. U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti riješena na obostrano zadovoljstvo.

Ako ni nakon razgovora s djelatnikom Banke sporna situacija nije riješena, molimo podnesite pisani prigovor na jedan od gore navedenih načina.

Uz opis proizvoda, usluge ili situacije na koju klijent podnosi prigovor potrebno je navesti i slijedeće podatke (bilo da prigovor šaljete pismenim putem ili putem e-maila):

  • Ime i prezime klijenta
  • Broj kredita ili depozita ili broj klijenta u Banci, ili OIB

Želite li osobno primiti odgovor, molimo Vas da navedete svoje podatke (bilo da prigovor šaljete pismenim putem ili putem e-maila):

  • Ime
  • Prezime
  • Telefon
  • Fax
  • Adresa

Postupanje po pritužbi/prigovoru

Trudit ćemo se odgovoriti na Vaš prigovor u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 15 dana odnosno u zakonom propisanim rokovima.

U slučajevima izrazito kompleksnih prigovora ili kad rješavanje uključuje treću stranu, rješavanje prigovora može trajati dulje od očekivanog te Vas molimo za razumijevanje. U tom ćemo Vas slučaju obavijestiti o razlozima odgode, te navesti kada se odgovor može okvirno očekivati.

Sberbank - Pravilnik o postupanju s prigovorima klijenata

Trebate pomoć?