Sberbank proglašen najjačim bankarskim brendom u svijetu prema istraživanju agencije Brand Finance

30.01.2019. Press portal

Sberbank proglašen najjačim bankarskim brendom u svijetu prema istraživanju agencije Brand Finance

Međunarodna agencija Brand Finance objavila je rangiranje vodećih brendova za 2018. godinu. Sa Sberbankom je po prvi put ruski bankarski brend prepoznat kao najjači bankarski brend u svijetu. Kao i prošle godine, Sberbank je iznova prepoznat kao najjači i najvredniji brend u Rusiji i srednjoj i istočnoj Europi. Tijekom prošle godine, indeks snage brenda Sberbank povećan je sa 90 na 93 boda, dok je u 2018. godini vrijednost brenda porasla sa 11,6 milijardi na 12,4 milijarde dolara.

 

CEO i Predsjednik Izvršnog odbora Sberbanka Herman Gref tom je prigodom izjavio: “Prvi put u povijesti ruski je bankarski brend uspio zauzeti vodeću globalnu poziciju u istraživanju Brand Financea. Činjenica da stručna zajednica ima tako visoko mišljenje o nama predstavlja zasluženi rezultat tima koji naporno radi svakoga dana, kako bi Sberbank učinio jednim od najboljih svjetskih tehnoloških kompanija. Mnoge inovacije i tehnologije razvijene su i implementirane u Sberbanku, a sada te tehnologije koriste banke i tvrtke diljem svijeta. A činjenica da smo globalni lider također pokazuje da smo odabrali pravu strategiju - strategiju koja je usredotočena na tehnološko vodstvo i razvoj ekosustava proizvoda i usluga, sve kako bismo našim klijentima mogli pružati cjelovit spektar financijskih i nefinancijskih usluga za sve njihove životne situacije.”

 

Inovativne usluge Sberbanka određuju trendove u različitim područjima života: tako je primjerice Sberbank bio prvi koji je na ruskom tržištu predstavio uslugu instant transfera novca putem mobilnog telefona, a banka je danas lider na ruskom tržištu u pogledu ukupnog volumena P2P transfera. U 2018. godini Sberbank je bio šesti po veličini prihvatitelj kartica (acquirer) u svijetu odnosno najveći prihvatitelj kartica u Rusiji (prema istraživanju The Nilson Report), sa više od 1,7 milijuna POS terminala i 15 milijuna transakcija plaćanja javnog prijevoza mjesečno putem bankovnih kartica posredstvom poslovne mreže banke. Sberbank je također vodeća banka u smislu udjela u ukupnim NFC plaćanjima.

 

CEO agencije Brand Finance David Haigh: “Velika fokusiranost Sberbanka na njezine klijente i širok raspon financijskih proizvoda generiraju takvu razinu lojalnosti prema brendu koja ima za posljedicu dugoročan odnos sa klijentom. Bez prave konkurencije u Rusiji, Sberbank aktivno surađuje sa svojim klijentima, razvija proizvode i proširuje doseg svog ekosustava."

 

Dobri poslovni rezultati doprinijeli su povećanju vrijednosti brenda Sberbank; međutim, deprecijacija valute imala je negativan efekt po vrijednost brenda iskazanu u dolarima. Agencija Brand Finance vrijednost brenda izračunava na bazi 19 čimbenika kao što su ulaganja u brend, poznavanje brenda, preferencije, ocjena zaposlenika, korporativni ugled itd. Uz dobit kompanije, snaga brenda je ključni čimbenik u određivanju njezine vrijednosti. Rangiranje koje provodi Brand Finance se provodi u skladu sa standardom ISO 10688.

 

Za detalje i metodologiju istraživanja molimo vas da posjetite mrežne stranice agencije Brand Finance: brandfinance.com  

 

Trebate pomoć?