Sberbank uvela nove mjere za klijente od 15.4.2020.

16.04.2020. Press portal

Sberbank uvela nove mjere za klijente od 15.4.2020.

Nove mjere za klijente, građane, od 15.4.2020. godine

  • Plaćanja putem internetskog i mobilnog bankarstva BEZ NAKNADE
  • Omogućeno korištenje usluga on-line bankarstva za klijente sa zaštićenim računima
  • Mogućnost moratorija za plaćanje obveza po kreditnoj kartici 

Sberbank u ovoj izvanrednoj situaciji pod inicijativom SberCARE osim brige za zdravlje i sigurnost klijenata i zaposlenika, donacija najpotrebnijima te doprinosa zajednici edukativno zabavnim projektom Pričarolija, kontinuirano prilagođava svoje poslovanje kako bi klijentima olakšala ovo teško razdoblje.

Želeći u ovom razdoblju dodatno motivirati klijente za korištenje on-line bankarstva te tako doprinijeti sigurnosti i sprječavanju širenja pandemije, Sberbank je od 15.4.2020. do 31.5.2020. svim svojim klijentima, građanima, omogućila plaćanja internetskim i mobilnim bankarstvom BEZ NAKNADE.

Vodeći brigu i o klijentima sa zaštićenim računima od 15.4.2020. godine omogućila je i njima korištenje on-line bankarstva (Sberbank2go mobilno bankarstvo i Sberbank@home internetsko bankarstvo) bez plaćanja mjesečne naknade, kao i bez naknade za plaćanja putem navedenih kanala u razdoblju od 15.4. do 31.5.2020.

Sberbank je za klijente koji imaju poteškoće u otplati svojih dugovanja već ponudila model odgode otplate kredita, a od 17.4.2020. klijenti će moći zatražiti i odgodu plaćanja svojih obveza i za Mastercard kreditnu karticu, na razdoblje od 3 mjeseca. Zahtjev za odgodom plaćanja moći će popuniti na web stranici Banke do 30.6.2020. Sve dodatne informacije o odgodi plaćanja obveza po kreditnoj kartici od 17.4.2020. klijentima će biti dostupne na web stranici Banke.

 

 

Trebate pomoć?