Sberbank četvrtu godinu zaredom proglašen najjačim ruskim brendom

24.08.2020. Press portal

Sberbank četvrtu godinu zaredom proglašen najjačim ruskim brendom

 

Sberbank je četvrtu godinu zaredom zadržao vodeću poziciju na godišnjoj ljestvici najvrjednijih ruskih brendova „Russia 50“ kompanije Brand Finance, s nevjerojatnom vrijednošću brenda od čak 840,2 milijarde RUB. Ostale kompanije u Top 5 su Gazprom, Lukoil, Rosneft i Ruske željeznice.

Sberbank i dalje premašuje očekivanja klijenata širenjem svog digitalnog ekosustava. Kroz strateška partnerstva i aktivnosti spajanja i preuzimanja (M&A), Sberbank je za svoje klijente postao „one-stop shop“, odnosno jedinstveno mjesto za ugovaranje velikog broja različitih usluga, jer je kompanija svoje bankovne usluge proširila i na logistiku, kupovinu, zabavu, korporativno obrazovanje, zdravstvo te na pravne i poslovne usluge. Takva diversifikacija nudi mnoge pogodnosti Sberbank klijentima i dugoročno smanjuje volatilnost prihoda. Nadalje, integracija poslovnih procesa otvara mogućnosti za daljnje smanjenje troškova.

Brand Finance u svojoj analizi naglašava i činjenicu da je integracija ostalih usluga u Sberbank ponudu bila uspješna upravo zbog snažnog imidža koji ima Sberbank brend.

Herman Gref, predsjednik Uprave i predsjednik Izvršnog odbora Sberbank izjavio je:
Velika vrijednost našeg brenda rezultat je rada cjelokupnog Sberbank tima i povjerenja naših klijenata. Ponosni smo na ovo priznanje, ali smo isto tako potpuno svjesni da se ne smijemo ovdje zaustaviti i da samo kontinuiranim napredovanjem možemo provesti najambicioznije planove i fantastične projekte, a sve kako bismo svakodnevni život naših klijenata učinili lakšim i ugodnijim.

David Haigh, predsjednik Uprave Brand Finance:
Sberbank je stekla neusporedivo povjerenje na domaćem tržištu i temelj je ruskog financijskog sustava. Banka je izvrstan primjer kako odnosi s klijentima mogu izgraditi snažan brend koji stvara veliku lojalnost.

 

Trebate pomoć?