Sberbank Rusija objavila rezultate za 1. kvartal 2021

30.04.2021. Press portal

Sberbank Rusija objavila rezultate za 1. kvartal 2021

Neto dobit iznosi 304,5 milijardi RUB (3,4 milijardi EUR) 

Sberbank Rusija je objavila privremene konsolidirane MSFI financijske izvještaje za prva tri mjeseca 2021. godine (podaci na dan 31. ožujka 2021. godine). Za reviziju rezultata odgovorna je revizorska kuća AO PricewaterhouseCoopers Audit.

Alexandra Buriko, članica Uprave zadužena za financije (CFO) Sberbank, tom je prigodom izjavila:

“U prvom tromjesečju 2021. godine ostvareni su rezultati bili iznad očekivanih: Sber je povećao volumen kredita odobrenih fizičkim osobama na 9,7 bilijuna rubalja, transakcijsko je poslovanje zabilježilo rast unatoč visokoj polaznoj osnovi iz prošle godine, dok su prihodi od nefinancijskog poslovanja učetverostručeni. Nadalje, stabilizacijom kvalitete kreditnog portfelja omogućeno je značajno smanjenje troškova kreditnog rizika. Kao rezultat toga, Sber je u 1. kvartalu 2021. godine ostvario neto dobit u iznosu od 304,5 milijardi rubalja. Unaprjeđenje korisničkog iskustva, širenje digitalnih usluga i integracija širokog spektra ponuda, podupirano tehnološkom transformacijom, omogućili su banci da ostvari jedan od ključnih ciljeva, a to je brojka od 100 milijuna aktivnih klijenata-fizičkih osoba. Kvalitetan početak 2021. godine daje nam temelj za povećanje naših projekcija u smislu povrata na kapital iznad 20% u tekućoj godini."

 

Najvažniji financijski i operativni pokazatelji za 1Q2021:

  • neto dobit Grupe iznosi 304,5 milijardi RUB (3,4 milijardi EUR), što predstavlja povećanje od 152,7% u odnosu na 1Q2020;
  • dobit po redovnoj dionici (EPS) Grupe iznosi 14,19 RUB, što predstavlja povećanje od 153,4% u odnosu na 1Q2020;
  • povrat na kapital (ROE) Grupe iznosi 24,3%, a povrat na imovinu (ROA) 3.3%;
  • broj aktivnih klijenata-fizičkih osoba prešao je 100 milijuna;
  • broj mjesečnih aktivnih korisnika mobilne aplikacije Sberbank Online povećan je za 1,7 milijuna na ukupno 67,2 milijuna, dok je broj dnevnih aktivnih korisnika povećan za 800.000 na 33,2 milijuna korisnika;
  • broj aktivnih klijenata - pravnih osoba prešao je 2,8 milijuna, dok je MAU u digitalnim kanalima prešao brojku od 2,4 milijuna korisnika;
  • broj pretplatnika na uslugu SberPrime iznosio je gotovo 1 milijun;
  • broj mjesečnih aktivnih korisnika glasovnog asistenta Salut prešao je brojku od 2 milijuna;
  • krajem 1Q2021 više od 19 milijuna klijenata koristilo je Sber ID, jedinstvenu prijavu na proizvode i usluge kojom je omogućen pristup na više od 100 usluga u Sber ekosustavu i njegovih partnera;
  • broj članova programa lojalnosti pod nazivom Spasibo prešao je brojku od 47 milijuna klijenata;
  • bruto krediti Grupe povećani su u 1Q2021 za 2% na ukupno 25,5 bilijuna RUB; krediti fizičkim osobama porasli su za 3,9% na ukupno 9,7 bilijuna RUB, dok su krediti pravnim osobama povećani za 0,8% na ukupno 15,8 bilijuna RUB;
  • kao dio programa Sber ESG transformacije, Sber je usvojio Politiku upravljanja okolišnim, socijalnim i upravljačkim rizicima (ESG - Environmental, social & governance) i uveo čimbenike za održivi razvoj u ključnim pokazateljima uspjeha (KPI) za menadžment banke i u procesu odobravanja kreditnih plasmana.

 

Trebate pomoć?