Suradnik u Customer Care Centru (m/ž) - 1 izvršitelj

1 izvršitelj


Oglas više nije aktivan

Odgovornosti:

  • Pružanje informacija o proizvodima i uslugama Banke – telefonski i/ili e-mailom
  • Proaktivan pristup u komunikaciji s klijentima, te dogovaranje termina za prodajne razgovore
  • Podrška za kartično poslovanje i internet bankarstvo
  • Pozivanje klijenata u svrhu prodajne kampanje ili poziva dobrodošlice
  • Administriranje poziva, podataka u sustavu
  • Rješavanje prigovora klijenata
  • Ostali poslovi OJ Pozivni i reklamacijski centar

Vaš profil:

  • SSS: društveno/prirodoslovno/tehničko (poželjno ekonomsko ili informatičko) usmjerenje
  • 6 mjeseci radnog iskustva na srodnim poslovima i/ili u prodaji proizvoda i usluga
  • Razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sistematičnost, kreativnost i spremnost na kontinuiranu edukaciju
  • Samostalan radi u MS programskom paketu (Word, Excel, PowerPoint)
  • Aktivno se služite engleskim ili njemačkim jezikom u govoru i pismu

Vaša prilika:

  • Mi prepoznajemo i nagrađujemo učinkovite zaposlenike  
  • Budite dio uspješnog tima Sberbank u dinamičnom okruženju 
  • Prikupite internacionalno iskustvo

Zainteresirani?

Veselimo se Vašoj prijavi na do 09.10.2018.

Navedeno radno mjesto je u Zagrebu.

Odabrane kandidate za daljnji proces odabira najprikladnijeg kandidata za naš tim, ćemo obavijestiti u kratkom roku o slijedećim koracima. 

Svim ostalim kandidatima zahvaljujemo se na interesu za Sberbank d.d. te želimo istaknuti da ćemo zadržati vaše prijave u evidenciji za eventualne buduće potrebe za zapošljavanjem na radnom mjestu koje bi odgovaralo vašim kvalifikacijama i interesu.

Certikat poslodavac partner logo

Trebate pomoć?