Suradnik u Customer Care Centru (m/ž) – 1 izvršitelj

1 izvršitelj


Oglas više nije aktivan

Odgovornosti:

  • e-mail i telefonsko informiranje korisnika o proizvodima i uslugama Banke
  • dogovaranje termina za prodajne razgovore
  • podrška za kartično poslovanje i internet bankarstvo
  • administriranje poziva i podataka u sustavu
  • rješavanje prigovora klijenata
  • ostali zadaci po potrebi u Pozivnom i reklamacijskom centru

Vaš profil:

  • imate minimalno srednju stručnu spremu (društvenog, prirodoslovnog ili tehničkog usmjerenja)
  • imate 6 mjeseci iskustva u prodaji proizvoda i usluga ili iskustvo rada s klijentima (poželjno)
  • sistematični ste, pouzdani, organizirani i posvećeni radnim zadacima
  • imate razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine
  • vladate MS Office računalnim alatima
  • aktivno koristite engleski ili njemački jezik u govoru ili pismu

Vaša prilika:

  • prepoznajemo i nagrađujemo učinkovite zaposlenike
  • profesionalni razvoj
  • dinamično okruženje
  • kontinuiranu edukaciju
  • iskustvo u internacionalnoj kompaniji

Zainteresirani?

Prepoznajete se?

Javite nam se do 31.1.2019. 

Kandidate koji ulaze u daljnji proces odabira za naš tim obavijestit ćemo u kratkom roku o sljedećim koracima.

Veselimo se Vašoj prijavi!

Certikat poslodavac partner logo

Trebate pomoć?